Internet is ondertussen al lang gepromoveerd tot remplaçant van het al eeuwen dienstige ‘Haarlemmer olie’.
Dankzij Hyves lijk je al snel socialer dan je kennis die feesten met 100 mensen organiseert om zijn verjaardag te vieren.
Je ernstig saaie leven geef je een 180 graden draai in Second life. Enzovoorts.

Zowel Google als eBay zijn momenteel doende een dergelijk ‘platform’ te lanceren.
? is mijn reactie.
In Nederland hebben wij dat initiatief toch al weer een jaar in ‘huis’. Alleen zou je deze partij niet direct als een mediabroker classificeren, maar eerder als een online mediabureau.

Ik blijf overigens zitten met de vraag hoe hier planmatig mee om te gaan, wanneer uitgangspunten en doelstellingen ten grondslag liggen aan een campagne. Als die er niet zijn, is er meestal ook geen budget. Ik moet het allemaal nog zien, maar ben wel benieuwd.
Is er iemand die dit fenomeen wel grote toekomst ziet hebben? En waarom en hoe dan?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten