De kenners, trendwatchers en andere goeroes hebben hun licht weer laten schijnen over het jaar 2011.
En? Heeft het u nog nieuwe inzichten opgeleverd?
Hieronder twee handen vol headlines van Adformatie.
Reclamecode schiet online tekort
Populaire banners niet het meest effectief
Nederlanders raken folder moe
Nederlanders ‘in’ voor online folders
Mobile advertising geen groei platform
Digitale televisie: meer reclame skippen
Rol mediabureau wordt straks kleiner
Marketeers leren niet van reclame effect
Adverteerders negeren mobiele reclame
Nederlandse consument wil niet zonder Blokker, Hema en Kruidvat
VEA moet reclamevak meer verkopen
Van gisteren, eergisteren of nog eerder? Of misschien toch van volgende week?
"A change is gonna come" zong Sam Cooke. Zeker, maar o zo langzaam.
Bent u ook zo benieuwd in welke vorm u bovenstaande vaststellingen in 2011 opnieuw tegenkomt?
Een heel plezierig en leerzaam 2011 toegewenst.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten